Veel mensen weten het niet maar het is algemeen bekend dat mensen al binnen een paar seconde een eerste indruk hebben over jou winkel, het is dus enorm belangrijk dat deze gelijk positief is anders loop je veel klanten mis. Als mensen direct negatieve gevoelens hebben bij jou winkel kan dit slecht uitpakken voor jou bedrijf, zij zullen hun negatieve ervaring delen met hun naaste omgeving en dat is iets wat je niet graag ziet gebeuren. Het is dus belangrijk dat je bedrijf niet over een negatief imago beschikt bij mensen, zorg er dus altijd voor dat je winkel er goed en verzorgd uitziet van de buitenkant. Dit is namelijk het eerste wat mensen zien, dit bepaal dus hun eerste indruk van jou winkel. Als de klant eenmaal is je winkel aanwezig is en misschien een aankoop doet is het belangrijk om te weten welk winkelroute deze klant heeft afgelegd om uiteindelijk tot een aankoop over te gaan. Als je goed inzicht hebt in de specifieke looproute winkel van een consument, dan kun je ook bepalen waar de belangrijkste producten moeten komen te staan en waar de producten moeten staan die een lagere marge hebben dus automatisch minder opleveren. Omdat online winkels steeds meer aan het opkomen zijn krijgen fysieke winkels het steeds moeilijker, de winkelbeleving wordt dus dé manier om je te onderscheiden van de online winkels. Zorg er dus voor dat jou winkel een uniek ervaring is voor de consument, iets wat ze aan kennissen vertellen en iets wat een reden zou moeten zijn de volgende keer nog eens terug te komen. De etalage van je winkel is dus enorm belangrijk voor de eerste indruk bij consumenten, zorg er dus voor dat de etalage zo is ingericht dat die netjes is en dat het mensen naar binnen trekt. Als je etalage op een juiste manier wordt ingericht kan dit veel extra bezoekers opleveren en op den duur voor meer omzet.
|
Bezoek de website voor meer info : http://www.crumbbase.nl/ |
